Notice: wpdb::prepare נקרא בצורה לא תקינה. השאילתה אינו מכילה מספר נכון של מצייני מיקום (2) לעומת מספר הארגומנטים שהוזנו (3). למידע נוסף כנסו לניפוי תקלות בוורדפרס. (הודעה זו נוספה בגרסה 4.8.3.) in /home/acgstas/public_html/wp-includes/functions.php on line 4192
Планирование бизнеса – ACG

טלפון: 077-7668338

ניהול פיננסי וייעוץ

המדריך שלך אל מבוך הבנקים

תכנון עסקי

2qתוכנית עסקית – היא מסמך ניהולי המספק תמונה עתידית כוללת של העסק או המיזם מכל הבחינות – מבחינה שיווקית, טכנולוגית, תפעולית, כלכלית ועוד. הסיבה העיקרית להכנת תוכנית עסקית היא ניתוח שיטתי ומסודר של העסק, לשם גיוס הון ושיתוף פעולה, בדיקת כדאיות מעמיקה ותכנון אסטרטגיה עסקית לעסק.

בעזרת כתיבת תוכנית עסקית אנחנו משיגים ללקוחותינו תוכניות מימון שונות ואטרקטביות למטרות עסקיות שונות למשל קניית סחורה,פתיחת סניף חדש,תשלומי שכר,קידום העסק.

בניה של מאזן הכנסות והוצאות

מאזן הכנסות והוצאות מהוות תוכנית פיננסית של כל עסק המראה מצד אחד הכנסות ומצד שני הוצאות חלקים אלו מהווים חלק משמעותי בבנית התקציב של העסק,באמצעות התקציב ניתן לפקח ולמדוד את ביצועי העסק ולהבין האם המגמה של העסק בכיוון חיובי או שלילי. במידה והמגמה שלילית צוות האנליסטים שלנו בוחן את העסק לעומק ,נקודת שיווי משקל (break even ),עוד דוגמאות על מה בודקים בעסק לאחר בדיקה מעמיקה צוות המומחים ירכיב תוכנית פעולה שיחזיר את העסק למצב המתוכנן.
כמו כן אנחנו מציעים פתרון מימון לפרויקטים חדשים. האנליסיטים שלנו מבצעים בדיקה של מסמכים פיננסים ומשפטים כדי להתאים את האופצית מימון הטובה ביותר ללקוח,כמו כן נכין תוכנית עסקית,אותה ומגישים אותה לבנקים השונים ולקרנות בחסות המדינה לקידום עסקים.

האסטרטגיה השיווקית תכלול:

  1. הגורמים המייחדים את הארגון, אשר נותנים לו יתרון תחרותי על מתחריו. חוזקות כוללות משאבים ייחודיים של הארגון, ידע ייחודי ויכולות של הארגון.
  2. גורמים המביאים לנחיתות הארגון ביחס לסביבה החיצונית ומונעים ממנו ליצור יתרון תחרותי. למשל, אסטרטגיה מיושנת תמנע מהארגון לבצע שינויים דרושים כדי לנצל הזדמנויות בהווה.
  3. בסביבה החיצונית שבאמצעותן יכול הארגון להפיק רווח ולייצר מהן יתרון תחרותי. למשל, שוק מתעורר עם דרישות חדשות או טכנולוגיה חדשה שיכולה לשפר את תהליך הייצור.
  4. מצבים בסביבה החיצונית שעלולים להזיק ליכולתו של הארגון להתחרות. למשל, לקוח ראשי העומד בפני פשיטת רגל או מיסים חדשים שהוטלו בשוקי היעד.